Gepost door: Erik | 7 mei 2006

Carriereplanning

Realiteit is altjd beter dan planning en jezelf zijn zonder verborgen agenda’s is weer eens de goeie weg gebleken. Een onverwachte telefoon met de vraag of ik een andere rol wou opnemen binnen de organisatie van de klant liep binnen. Vanuit de buik heb ik toegezegd, maar wel met de bezorgdheid dat de lopende opdracht niet helemaal ‘af’ was, voor zover je daarvan kan spreken. Er komt weer een nieuw land bij op mijn CV en een opdracht die wel meer aansluit bij mijn ervaring. Ik zit nog wel geregeld op mijn oude plek en krijg daar nog altijd de belangrijkste weetjes en nieuwsjes te horen. De bezorgdheid blijft, voorlopig, maar de nieuwe opdracht is erg veeleisend. In principe is er werk tot aan de herfst, maar indien dit een goede klus wordt, komt er nog heel wat vervolg.

Overigens staan er sinds enkele dagen 42 lentes op mijn teller en dat drukt de pret niet eens. Waarom zou het ook? Dit bericht is echter ook een ‘In memoriam’. Op 2 mei is Zwartje heengegaan, een Cochin Kriel.


Geef een reactie

Categorieën

