Gepost door: Erik | 3 maart 2007

Twee eerste verjaardagen

Deze site is 1 jaar oud en de opdracht bij mijn klant ook. Elke aanleiding is goed om te feesten. U, lezer, heeft hier enkele maanden op uw honger gezeten, maar het web bevat een overvloed aan materiaal dat interessanter, aangrijpender, grappiger, waardevoller is. Deze weblog is eigenlijk de meest persoonlijke en enkel voor mezelf samenhangende uitdrukking van waar ik mee bezig ben, wat me drijft, waar ik naartoe ga en wat de wereld met me doet. Zoals de lange stilte hier suggereert, is het heel druk geweest en dat verandert niet in de komende tijd. Mijn huidige opdrachtgevers willen me niet laten gaan – overigens heb ik wat dat betreft geen wens om te vertrekken – en laten me grotendeels mijn gang gaan. Enige voorwaarde is natuurlijk de communicatie op gang houden en de uitvoering zo voorspelbaar mogelijk laten verlopen. In elk geval: het licht komt terug, de (nauwelijks bestaande) winter is wellicht zo goed als voorbij: het leven zal dra weer losbarsten. De spanning van vandaag voelt aan alsof er een totaal nieuwe wereld opengaat. Geniet uw momenten.


Geef een reactie

Categorieën

