Gepost door: Erik | 31 december 2008

Het ietwat langere Geheugen

Enkele maanden geleden las ik een voorspelling over de winter. Hij zou lang en streng worden. Deze voorspelling werd gestaafd door de hoeveelheid noten aan onze bomen. Veel geloof hechtte ik er niet aan omdat verleden jaar hetzelfde over de winter voorspeld werd én de notenboom nog overvloediger vrucht droeg. Wellicht herinnert u zich vorige winter nog: nauwelijks 2 nachten lichte vorst. Tot zover de smalltalk voor dit jaar.

2009 zal een jaar zijn met grote veranderingen: sommige gepland, andere onverwacht. Deze website gaat veranderen, het bedrijf zelf, de mensen erin en de mensen verbonden aan de mensen erin.

Nog even een terugblik, zo vlak voor het afsluiten van 2008. Wat heb ik geleerd? Wat heb ik losgelaten? Wat is belangrijk gebleken? Waar kan concreet aan gewerkt worden?

– Falen bestaat niet. Alles is feedback (en daarvan kan ik leren).

– Ongetwijfeld is twijfel een energiebron.

– Perfectie mag ook eens niet bereikt worden.

– Voorzichtigheid is dikwijls misplaatst.

Alvast een fijn en vruchtbaar 2009. Misschien kan Words Win Worlds daarin zelfs ondersteunen.


Geef een reactie

Categorieën

