Gepost door: Erik | 16 mei 2009

Je kan niet alles worden, maar wel om het even wat.

Zonet las ik nog enkele van mijn vorige berichten. Grappig, ontroerend, wijs, soms beetje drammerig, en steeds delend. Wat me meteen opviel was dat het lijkt alsof een ander die berichten schreef en eigenlijk is dat ook zo. Een mens verandert nogal: nieuwe kennis en inzichten, een breder perspectief, doorlopen processen, een hoop ontmoetingen en geregeld geraakt worden. Een ander opvallend feit is dat je echt je eigen realiteit maakt door je doelen te stellen eraan te werken en los te laten. De kern van “manifestering” zoals je dat in het “Quantum Cookbook” kan lezen. Wat mij betreft is dat een pareltje van een zelf-coaching methode om inderdaad je wensen tot werkelijkheid te maken.
Laat ik het anders aanbrengen: lees de titel van dit bericht nog eens en laat dat even doordringen. Denk dan even na over de betekenis van “om het even wat”. Uit “alles” waar je voor kan kiezen is “om het even wat” goed. Hoe maakt iemand nu een goeie keuze uit alles? Voor mij werkt “dromen” heel goed. Probeer het ook eens. Ontspan je even en maak tijd en ruimte voor jezelf.
Droom over jouw “om het even wat” worden, nu. Stap in je droom, leef je in je droom, wees je droom. Voel, hoor, zie, ruik en proef hoe het is in die droom.
Doe dat elke dag voor even, onder de douche, op het toilet, op een moment dat je niets anders te doen hebt en rustig bent.
En laat los…
Je zal gebeurtenissen en kansen zien om een stap in de richting van je droom te zetten. zet die stappen. Twijfel rustig even, maar zet de stap.
Geen droom? Twee van de mogelijkheden om daaraan te verhelpen, zijn: wachten op mijn volgend bericht in de hoop dat het daarin staat of een afspraak maken om jouw droomvaardigheid te ontdekken. Contactinfo op www.wordswinworlds.com.


Geef een reactie

Categorieën

