Gepost door: Erik | 15 december 2009

Reactie n.a.v. Equicoachingsessie op 2 December 2009

Zelfs zonder duidelijke coaching-vraag van mij, lukt het Erik vrij snel een waarde te definiëren waarop ik gecoacht kan en wil worden.  Dankzij zijn open vragen en natuurlijke flair, stelt Erik zich op als een empathische coach met waardevolle inzichten. Het voelt voor mij comfortabel aan om op zijn vragen in te gaan.  Erik’s assistent Atan helpt mij een heel eind op weg. Het ervaren van de onvoorwaardelijke aandacht van het paard betekent voor mij een doorbraak naar een nieuwe waardenbeleving in mijn dagelijkse leven.

De paarden werden eventjes mijn cursisten, de emmer water werd de leerstof. Het beleven van deze metafoor waarin ikzelf de trainer ben, heeft mij beklijvende inzichten opgeleverd. De visuele en emotionele beleving, samen met de actieve opdrachten, maken dit tot een zeer geslaagde EquiCoaching ervaring.

A.G.


Geef een reactie

Categorieën

