Gepost door: Erik | 21 augustus 2010

Samenwerken via e-mail. Check 12. Eindig met een oproep of een vraag.

Geef je correspondent een reden om de relatie mee te onderhouden. Stel aan het eind van je mail een directe vraag, voeg een verzoek toe of roep op tot actie. Je kan dat heel direct doen: “Wat denk je daarvan?”, “Stuur me snel de planning”. Indirectere formules  zijn bvb. “Ik verneem graag je gedachten hierover”, “Ik zie de planning met ongeduld tegemoet”. Stem je formule af op de aard en kwaliteit van de relatie die je wil bereiken.


Responses

  1. Negen van de tien tips pas ik al dagelijks toe, maar het is goed om scherp te blijven.
    Overigens komt 100% van onze omzet via LI, en dus digitaal communiceren!
    Dank voor je tips.

    • @Jannet. Dank je voor je feedback. Je maakt me benieuwd naar de tiende van tien.


Geef een reactie

Categorieën

